sunnuntai 2. joulukuuta 2012

Viikonloppua

Eilen oli mun ex-äitipuolen ylläri synttärijuhlat, jonnekka me penskatkii mentiin yllätykseks. Räpelsin taas jonkin moisen pika kampauksen mun pienimmälle siskolle. Juhlissa oli niiiiin hyviä mummon tekemiä lihapullia ja jotain tosi hyvää lihaa! Mummon ruokien ääressä en osaa hallita syömistäni millään lailla vaan lisää on haettava ja paljon :D Yhessä illassa paino nous varmaan kolme kiloo! Onneks ei oo kotona vaakaa :) Muuten vissii vähän tylsää ollu ku kerkesin taas serveteillä ja steariinilla leikkiä... Mut ihana oli nähdä pitkästä aikaa mun sulosta kummi-tyttöä! Toinen kasvanu taas hirmusta kyytiä, harmi kun on niin pitkä välimatka, että nähdään ihan liian harvoin. 








Nyt on nii ihana päästä taas kotiin! Mitenkähän mun pikkuset on jaksanu.. ne on joutunu olemaan taas Kellin hoidossa. Jännittää vaan, että onko siellä kukaan enää hengissä!


Tässä on mun Maku Mammakko! Pikkuruinen kääpiökynsisammakko :) Se on niin hurjan söpö! Toin sen ja pienen parven sinineontetroja tuliaiseks platyn poikasille ja monnille kuopion reissulta viikko sitten. Tais olla herra Mammakolla kova nälkä reissusta kun popsi pienimmän poikasen suihinsa! Pelkäsin minkälaiset kärhämät syntyy sen ja monnin välille, mut ne kaverustu heti ekalla silmäyksellä ja jakoivat piilopaikat yhdessä :) Yks aamu etin jo hädissäni, että mihin se perhanan sammakko on hävinny akvaariosta kunnes löysin sen sitten suodattimesta. Luulin jo, että se on kuollu ku lötkötti vaan pinnalla liikkumattomana, mut sitten ku nostin sen pois sieltä nii se oikein suuttu mulle. Oli vissiin löytäny hyvän paikan loikoilla :D Saas nähä miten Kelli on pärjänny sen pikku riiviön kanssa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti