perjantai 21. joulukuuta 2012

Uusi tukka ja joulustressi

No nyt on pitkä ja punanen tukka! Tänään ku pesin ekaa kertaa värjäyksen jälkee nii kylpyamme näytti ku pieni sika ois teurastettu sinne :D Mut ei onneks kaikki väri haalistunu heti. Pitää muistaa käydä ostaa KCn color maskia tai Kutrinin punanen hoitoaine nii ei tartteis heti olla sit värjäämässä. Noi kuvat on vähä eri värisiä kuten naamasta ja hiuksista huomaa. Koska olin serkulle koekanina, että se sai järkäriinsä valittua oikeet asetukset niin, että mun on helppo ottaa siitä kuvia. Samalla sain sit muutaman suht onnistuneen kuvan itestäni :D





Kamala että onkin hirvee joulustressi, vaikka tänä vuonna pitikii olla helppo joulu. Sovittiin, että kellekkään ei osteta lahjoja ja kappas kummaa nyt niitä lahjoja onkii vaa jostain ilmestyny ja mulla senkun lista kasvaa ku en oo saanu hommattua kellekkää mitää... Noo saavatpahan sit Saksan tuliaisina :) Kullan kanssa soviittin myös, että mitään ei hommata kerta minä kuulema oon niin hankala tapaus lahjan suhteen... Muuten olenkin niin helppo kanssaeläjä :D

Tänään sit onkin ollu pään vaivana lahjojen lisäks pakkaaminen. Sain mä onneks matkalaukun jo puoliks pakattua ja onhan mulla vielä huominen hyvin aikaa. Mutta suurin huoli mulla kuitenkin on jättää pikkuset kalat ja mammakko yksin kotiin Kellin ja serkun hoidettavaks. Pitää varmaan dosettiin annostella niille ruoka valmiiks, että ne ei jää aliravituiks tai syö itteään hengiltä :D Hassua miten nuo kalatkin on niin innoissaan noista pakastetuista surviaisen toukista! Vaikka se mato on saman mittanen melkei ku noi kalat ja kerrallahan se mato pitää saada ahdettua suuhun. Hyvä että sammakolle jäin tänäänkään mitään ku pikku ahmatit hyökkäs heti herkkujen kimppuun :)

Mutta mä oon niin onnellinen kun se maailman loppu ei tullukkaan tänään! Tai no onhan tässä vielä vartti aikaa... En vaan enää millään malttas oottaa sunnuntaihin, että nään taas mun Kullan! <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti