perjantai 30. marraskuuta 2012

Mäkin sua VR...

Mua niin harmittaa miks en voinu lähtee eilen koulusta aikasemmin ja lähtee jos sillo junaan! Aamulla metro oli myöhässä hirveen lumimyräkän takia ja juoksin ostaa lippua et kerkeen junaan.. Nii no mähän sitte oottelinki sitä junaa eka kolme ja puol tuntia ja lisäks se matkalla kuhnailee niin, että on neljä tuntia kakskyt minuuttia myöhässä. Ja tietty kaikki jatkoyhteydet on menny. No onneks mamma tulee hakee mut Pieksämäeltä :)

Suunnitelmissahan mulla oli, että oisin voinu harjotellamun siskolle ens viikon juhlameikki näyttöä varten. Ehkä mä vielä tänään kerkeen edes kerran harjotella. Mallilleni oon kerenny vasta kolmesti treenaa. Tehtävänä meillä on itsenäisyyspäivään trendikäs juhlameikki, kampaus ja asukokonaisuus. Näytön ajattelin tehdä meikistä ja irtolisäkkeen kiinnityksestä kampaukseen.


 

Mun loistava meikkisuunnitelma jonka tekemiseen käytin kaks minuuttia. Naurettiin jo luokkalaisten kanssa, että tällä mä sitte näytössäkin ajattelin pärjätä :D Mutta kuten kuvasta huonosti näkyy niin ajattelin laittaa glitteriä. Oon jotenkin nyt täysin höyrähtänyt siihen. Haluun vaan laittaa sitä ja paljon ja montaa väriä, mut lopputulos on musta tosi kiva :D




Pika pikainen kampaus harjotus! Pohjalla oli eka toinen kampaus jossa oli irtolisäkkeet, mutta sitten halusin kokeilla toisen tyyppistä kampausta ja tästä tuli kivempi. Tosin siisteydestä huomaa, että on vasta harjotus. Ajattelin kuitenkin, että en suunnittele näyttöön mitää erityistä kampausta, teen vain mitä päähän pälkähtää niin ei tarttee siitä stressata. Mutta jotain letti hässäkkää kuitenkin mietin, se kun on yks tän hetken trendeistä :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti