tiistai 18. joulukuuta 2012

Tukka juttuja




Innostuin taas pidennyksistä kun kaivelin vanhat karvani pussista :D Mulla on aina ollu vaan Simply naturalin sinetti hiusta vaikka se onkin aika kallista. Mutta oon myös huomannu että tähän mennessä myöskin paras laatusta. Sain luokka kaverin laittaa mulle tukan päähän.. Alotettiin illalla ja kerta siihen muutama tunti pyörähti nii värjäys ja leikkuu jätettiin seuraavalle aamulle. Ilalla olinkin aika hauskan näkönen värien sekamelska kun näkyi oma tyvi, pituuksissa punanen, latva haalistunu punanen, alla pitkää vaaleeta tukkaa, ja vielä kahta eri sävystä ruskeeta pidennys karvaa. Mut nyt on ihana punanen koko tukka! Tunnen itseni ihan Arieliks! Sitten leikattiin taas pari milliseks mun niska siili :D Miten ihminen voikin olla ilonen pelkistä hiuksista! <3 Sitten vielä pari kuvaa siitä mun irtolisäkkeen kiinnitys näytön kampauksesta..





Eilen olikin koulussa hauska päivä! Meillä on nää kaks vikaa viikkoo ollu vähän lepsumpia ja saanut tehdä mitä haluaa niin mä sain mun serkku pojan malliks ja tehtiin upee drag queen meikki :D Otettiin studiossa kuvia kun stailasin serkun pariin eri peruukkiin ja mun vaatteisiin. Saan portfolioon huippu kuvia! 

Sitten tänään olin Keravalla lukion Iltamissa esitettävän näytelmän harjotus maskeja tekemässä. Maskit on suht simppeleitä, mut ne hahmot on kyllä aika hauskoja tehdä. Kaikki esiintyjät on lukio ikäsiä tyttöjä ja muutamasta tehdää keski-ikäinen mies ja nuori poika ja vanha noita ym. mukavaa. Pääsee itse suunnittelemaan ja toteuttamaan vähän erilaiset maskit :D 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti