tiistai 29. tammikuuta 2013

Disdey on ice

Lauantaina kävin kattoo Kullan pikkuveljen kanssa huikean jääshowun! Ah mä niin rakastan Dineyn piirrettyjä leffoja ja niitä lauluja! <3 Tänä vuonna mä olinki ekaa kertaa kattoo tota esitystä ja tykkäsin kovasti. Olin varautunu niinkin hyvin, että kamera alko heti vilkuttaa akkua ku otin sen kouraani...






Sunnuntaina mä tein ekaa kertaa ompelu pidennykset! Ja sen on näkösetkii :D Saas nähä mitenkä pitkään ne kestää, mut sittenpähän laitan uusiks ja saan harjotusta :) Oli kyllä tosi vaikeeta saada siitä pienen pienestä ranskanletistä tarpeeks tiukka ja saada se lanka vielä sinne joukkoon, että letin pään saa tiukasti kiinni. Itse hiusnauhan ompelu lettiin ei vaikeaa ole. Lopputuloksesta tuli tosi luonnollinen, väri uppos loistavasti ja tukkaan saatiin himppu lisää pituutta. Veikkaan, että saan näitä nyt muutaman kerran kaverille laittaa. Mut eipä mitään kun se saa sit huoltaa mun sinetit. JES sain ens maanantaille itelleni väri ajan!!! Eilen tuli tasan kuus viikkoo kun viimeks on mun tukka väriä saanu. Viime viikolla mulla olis ollu aika, mut sit tulin kipeeks nii se piti perua. Nyt ei auta ku kitkutella vaikka sitte pipo päässä loppu viikko :D




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti