maanantai 26. marraskuuta 2012

KatinKulta

Että voikin viikko mennä nopeasti! Tasan viikko sitten olin tähän aikaan bussissa matkalla Helsinki-Vantaa lentoasemalle. Olin varustautunut ikean kassin kanssa hakemaan isoa pakettia Kullaltani. Hän on siis syyskuusta asti ollut Saksassa vaihdossa ja sanoi, että lähettää paketin kaverinsa mukana, että minun pitäisi hakea se kentältä. Kerkesin jo urputtaa, että paras olla hyvä lahja eikä mikään pehmolelu kerta näin suurella vaivalla haen sen. Hittolainen oli jo raivoissani kun katsoin, että joudun odottamaan sitä mulle tuntematonta poikaa ties kuinka kauan, no ei auttanut kun ootella kerta ei sen numeroakaan ollut. Hetken kerkesin istuskella ja katsella matkakuumeisena lomiltaan palaavia ihmisiä ja sitten! Sittein näin kun porteista tuli muiden seasta minun oma Kulta! <3 Sanaakaan en saanut suusta muutamaan minuuttiin kun alko itkettää niin kamalasti! Onnesta, pitkästä aikaa sain itkeä onnesta enkä ikävästä. Voi että sitä rakkauden määrää! Se tunne kun oltas vasta rakastuneita <3 Sain kuulla, että kyllä on taas hölmöä höynäytetty kun kaikki muut ties tästä yllätyksestä paitsi minä. Tosin olin niin onnellinen, että en jaksanut suuttua muille. Parempi niiden kannalta ;)

Viikkoon kerkesi onneks mahtua kaikenlaista. Yhtenä iltana pyörähdin koulussa irto-osa tunneilla, sitten oli Teakin esityksiä ja niiden hautajaiset. Harmi etten päässyt itse katsomaan vikaa esitystä... yritin saada Kullallekkin lipun, mutta kaikki oli loppuun myyty. Onneksi päästiin silti loppu kemuihin :) Sitten me käytiin katsomassa aamupäivä leffassa Looper ja shoppailtiin kaupungilla. Viikonlopuks mentiin sukuloimaan ihanan ankeaan ja pimeään Savoon.

Mutta tosiaan viikko meni niin hirvittävän äkkiä! Viime yönä jouduin saattamaan Kultani sitten lentokenttä bussiin ja nytten se onkii jo takas Saksassa :( Mutta onneks jouluun on vajaa kuukaus ja sit nähdään taas! <3


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti