perjantai 22. helmikuuta 2013

Vähän niiku benji hyppy




Viikolla mä harjottelin mun siskolle maalailua ku se lintsas koulusta :D Tässä yritin harjotella vaan taas tota värien liuuttamista. Dekolteen kohta oli ainut mikä näytti edes jostain kohti hyvältä!



Tänään mä sitten harjottelin omaan pärstääni. Googlasin kaikkia monster face painting kuvia ja muutama kiva idea löyty. Katoin kuvia myös meidän enkun opelta, koska se on tosi hyvä tekee näitä :D Tohon silmän alle sain tehtyä aika aidon näkösen luomen tai näppylän! Tosin tossa näkee miten on noita omastaki takaa otsassa... Harjotus tekee mestarin, vielä jonain päivänä musta tulee super hyvä!



Pitkään oon ruikuttanu kun mun siveltimet ei meinaa millään mahtua siihen niitte boksiin. Enkä sitten halunnu ostaa, koska halusin sellasen mihin noi siveltimet saa kahteen riviin päällekkäin. Sitten mammalla sattu olemaan sen vanha essu missä oli pohjana sopivan kokoset taskut mistä sain pohjan lokeroille. Sitten ompelin siihen vielä tollasen muovisen pussukan mihin saan laitettua mun vipat. Ja essun narusta sain vähän siirtämällä sopivan narun ton käärimiselle. Oma käden jälki näkyy mutta hieno siitä tuli :)


Oisin ollu kotona vielä pidempäänki lomailemassa, mutta harjotukset Kansallisteatterille kutsui. Eilinen meni siis siellä. Tutustuttiin vähän paikkoihin, kierrettiin maskitilat ja seurattiin harkkoja. Meijän ope on tuottajana tossa Vähän niiku benji hyppy-näytelmässä ja muutama meidän luokalta pääs sitten mukaan tekee hiuksia ja meikkejä. Tosin harmittaa vähän se, että siinä on niin perus meikit, mut onneks tukat tulee olee ihan kivat :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti