perjantai 8. helmikuuta 2013

Uusi tukka Tie Damaskoon

Eli maanantaina sain vihdoin väriä tähän tukkaan! Kuten kuvista näkyy niin ennnen ja jälkeen on huima ero :D







Sisko laitto mulle yks päivä linkin kuvasta missä jollai tytöllä oli sivu kaljussa tollasta leopardi kuvioo tehty värillä ja aattelin sit et sellanen ois ihan kiva kokeilla tonne niskaan :D Tosin nyt huomaan et ens kerralla ku sitä laitetaan nii toi tummin saa olla ihan oikeesti kunnon musta ja ehkä vähän pienempiä noi täplät.



Ja tänään oli siis Tie Damaskoon ensi-ilta! Tällä viikolla oon pyöriny Teakilla taas muutamana päivänä ja ens viikko kans. Tänään mä pääsin kattoo mun serkun kaa jälkimmäistä esitystä ja tykkäsin kovasti vaik näinkii sen jo neljännen kerran :D Huomenna olis kans kaks esitystä ja niitte jälkeen bileeet! Ja tänään joku tyyppi oli kuvaamassa yle femmaan jotain dokumentti ohjelmaa ja se kuvaili ku tein yhelle ruotsin kielisen ryhmän näyttelijälle maskia nii saas nähä millo pääsen telvisioon! :D

Mutta mikä on ollu koko viikon koho kohta niin Kulta varasi vihdoin lennon suomeen!! <3 Oon kyllä niin onnellinen <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti